Posted in Մայրենի 6

25.04.2024

Աշխատանք դասարանում

ԱՄՊԸ 

Ամպը հառաչում էր լեռան լանջին,
Դողում, սարսռում էր հասակով մեկ։
Գալիս, փաթաթվում էր գյուղացու մաճին,
Հետո թավալվում էր ակոսի մեջ։

Հետո վեր էր կենում, շտկում իրեն,
Կրկին ձևեր փոխում նա զանազան,
Բարձրանում էր հետո կողերն ի վեր
Եվ շիկացած ուսն էր շփում եզան…

Իսկ ճաշթողի ժամին դառնում էր շուն,
Թաթերին էր դնում դունչը մռայլ,
Նայում էր ապուրի տաք գոլորշուն,
Թվում էր ուր-որ է պիտի մռռար։

Բայց չէր մռռում, ավաղ, վեր էր կենում,
Մացառներին թողած պոչը փռչոտ,
Նայում սարերն ի վեր, սարերն էր գնում,
Գնում էր չորեքթաթ կամ չոքեչոք։

 Գնում էր, չէր լսում,— Այդ ո՞ւր, Բողա՛ր…

Ի՞նչ Բողար, ճախրում էր, չէր նայում ետ։
Գնում էր, որ վաղը երկինքն ի վար
Դառնար կայծակ, կարկուտ, դառնար աղետ:


1. Բացատրի՛ր բառերը՝ սարսռալ, մաճ, ակոս, զանազան, շիկացած, ճաշթող, մացառ, ճախրել
Սառսռալ —  դող զգալ
Մաճ — Արորի կոթը, որից բռնելով մաճկալը վար է անում
ակոս — Երկար գծաձև փոս հողի վերին շերտում, որ բացում է խոփը
զանազան —  մեկը մյուսից տարբեր
շիկացած — տաքացած
ճաշթող —  Ճաշի ժամանակը, կեսօր
մացառ — թուփ
ճախրել — Օդի մեջ պտույտներ կատարելով թռչել


2. Բանաստեղծությունից դուրս գրի՛ր  բայեր:
Հառաչում էր, դողում էր, սառսռում, փաթաթվում, փավալվում


3. Բանաստեղծությունից դուրս գրի՛ր քեզ դուր եկած պատկերը և ներկայացրու քո ընկալմամբ:
Իմ ընկալմամբ ամպը նմանվում է շանը և ճաղրում է երկնքում։


4. Պատմիր ամպի մասին:
Ամպը լեռան լանջին է, գալիս էր փաթաթվում գյուղացուն։ Նա տարբեր պատկերններ է ստանում, և դառնում է շուն։ Թվում էր ուր-որ է պիտի մռռար։ Բարձրանում երկինք, որ դառնար կայծակ կամ կարկուտ։


5. Յուրաքանչյուր չորս տողի համար համապատասխան վերնագիր մտածիր:


6. Բնության ո՞ր երևույթն է ներկայացված բանաստեղծության մեջ, մանրամասն նկարագրի՛ր:

Աշնան։

Leave a comment