Posted in Մայրենի 6

27.09.2023

Աշխատանք դասարանում 

,,Հինգ հասուն տանձեր,, ստեղծագործության քննարկում։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Ընտրի՛ր վերնագրերից մեկը և գրի՛ր շարադրություն՝

  • Իմ սիրելի բառը, 
  • Առանձնահատուկ օր
  • Մեզ շրջապատող գեղեցկությունը
  • Գիրքն իսկական ընկեր է
  • Ուզում եմ և պարտավոր եմ
  • Այլ, առաջարկե՛ք ձեր վերնագիրը։ 

<<Իմ Ընկերը>>

Ընկեր`  շատ  կարևոր  մարդ  յուրաքանչուրի   կյանքում:  Ես   ընկերներ   եմ   ունեցել   և   ունեմ,  նրանք  բոլորն   էլ   կարևոր  են   ինձ  համար:
Սակայն  իմ  բոլոր   ընկերներից   ես   ցանկանում  եմ    առանձնացնել   Էլիզաին:
Մենք   միասին   սովորում ենք նույն   դասարանում  և   ծանոթացել   ենք   դպրոցում:   Էլիզան շատ    հանգիստ,    հոգատար ,բարի  և ընկերասեր է:   Ես  շատ  եմ  գնահատում   մեր   ընկերությունը  և  կցանկանամ,  որ  մենք   միշտ  մնանք   լավ  ընկերներ,  քանի  որ   նրա   նման    ընկեր   ունենալը   շատ  դժվար է:   Ես  նույնպես   ձգտում    եմ  լավ  ընկեր  լինել   բոլոր   ընկերներիս   համար    քանի   որ  լավ   ընկեր  ունենալու  համար   նախ   ինքդ   պետք  է կարողանաս  լավ   ընկեր   լինել: