Posted in Մայրենի 6

տնային աշխատանք

1. Համեմատիր հետևյալ ռացիոնալ թվերը.

ա) 3 4/5 > -2 1/6

բ) -6 3/10 < 0

գ) -9 1/10 < -8 2/3

դ) 0 < 6 1/2

ե) -3 5/6 < -3 3/4

զ) 8 3/10 = 8 4/9

2. Աճման կարգով գրիր հետևյալ ռացիոնալ թվերը.

1/2

13 1/10

1 2/3

0

-5 3/4

-2 7/9

-1/2 

3. Գրիր այն բոլոր ամբողջ թվերը, որոնք կոորդինատային ուղղի վրա գտնվում են հետևյալ թվերի միջև։

ա) -4/7 > 5 1/3

բ) 6 1/4 > 10

գ) -3 6/7 > 0

դ) -9 < -2 4/9

4. Կոորդինատային հարթության վրա կառուցիր ABC եռանկյունը, որի գագաթները հետևյալ կետերն են․

A(-3; 0), B(+3; -2), C(+3; +2)

-3,-2,-1,0

3,2,1,0,-1,-2

3,2

5. Երեք երեխաներ դեղձ էին քաղում։ Առաջինը քաղեց բոլոր քաղած դեղձերի 1/5  մասը, երկրորդը՝ մնացածի 1/2 մասը, իսկ երրորդը՝ 32 դեղձ։ Ընդամենը քանի՞ դեղձ հավաքեցին երեխաները։

Posted in Մայրենի 6

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

1.       Կետադրի՛ր նախադասությունները։

Ա․ Կանաչ հովտի մեջ այդպես անշարժ կանգնած էին ժայռը կաղնին, մասրենին ձին։

Բ․ Ծառերի տերևները, խոտերի ծղոտները, հովիտների նախշուն ծաղիկները ցողված  էին անձրևային կաթիլներով ։

Գ․ Օրենքը պիտի պարտադիր լինի բոլորի համար թե իշխանի, թե ռամիկի, թե ճորտի։

Դ․ Գիշերվա թանաքն էլ վերջացել էր, և լույսը թափանցիկ -գունատ մատներով դեռ շոյում էր երիտասարդի ճակատը մազերը աչքերը։

2.     Լրացնել հետևյալ առածները ՝ կետերի փոխարեն գրելով հականիշներ։

Ա․ Քիչ խոսիր, շատ լսիր։

Բ․ Խոսքը մեծին, ջուրը՝ փոքրին․։

Գ․ Քամու բերածը քամին էլ կտանի։

Դ․ Մի գիժ քարը գցեց ծովը, հազար խելոք չկարողացան հանել։

3.        Ո՞ր բառն է գրվում է-ով։

Հանդ․ս, ջէկ, երբևից, վ․ր․լք։

4.    Ո՞ր բառում է գրվում օ։

Սառն․րակ, Աման․ր, անդորր, անօդ։ 

Posted in Մայրենի 6
  • Գրի՛ր շարադրություն բանաստեղծության տողերից մեկով․

Ես սիրում եմ մթնշաղը նրբակերտ

Կապույտ մութի աշխարհում

Որպես երազ մոռացումի անձավում

Թվում է, թե անեզր է ամեն ինչ 

Կյանքը՝ մի անսահման քաղցր նինջ: 

Ես սիրում եմ մթնշաղը նրբակերտ

Ես սիրում եմ մթնշաղը, որովհետև մթնշաղի ժամանակ, ես հիշում եմ իմ մոռացված երազանքների մասին: Ես սիրում եմ մթնշաղը, որովհետև նրան նայելը շատ հաճելի է: Մթնաշաղը անկեղծացնում է մարդկան և ցույց է տալիս, որ պետք է անկեղծ լինել միշտ: