Գործնական քերականություն
1. Տրված բառերը խմբավորի՛ր ըստ խոսքի մասերի:
Հող, սղոց, դուր, բուժակ, փայտ, բահ, պտուտակ, վիրավոր, բուժել, գերանդի, աքցան, բժիշկ, փորել, մաքուր, ամրացնել, պտտել, կարել, վիրաբույժ, ցանել, գարնանային, դեղ, սրսկել, շաղ տալ, դեզ, վիրահատել, հարթ, դիզել, վիրակապել, փայլուն, ներկել, սև, սպիտակ, կանաչ, կարմիր:
գոյական – հող,սղոց,դուր,բուժակ,փայտ,բահ,պտուտակ,գերանդի,աքցան,բժիշկ,վիրաբույժ,դեղ,դեզ
ածական – վիրավոր,մաքուր,գարնանային,հարթ,փայլուն,սև,սպիտակ,կանաչ,կարմիր
բայ – բուժել,փորել,ամրացնել,պտտել,կարել,ցանել,սրսկել,շաղ տալ, վիրահատել,դիզել,վիրակապել,ներկել
2. 136. Ա շարքի ընդգծված բառերն ի՞նչ հարցի են պատասխանում, ի՞նչ են ցույց տալիս, ինչո՞վ են տարբերվում Բ շարքի ընդգծված բառերից:
Ա. Ձայնավոր հնչյուն: – Բ. Հնչուն երգ ու ծիծաղ:
Ձիերի դոփյուն: – Դողդոջուն ձեռքեր:
Զգեստների շրշյուն: – Շրշուն քող:
Դռան բախյուն: – Բաբախուն սիրտ:
Ջրվեժի շառաչյուն: – Շառաչուն ջրվեժ:
Անձրևի շաչյուն: Պաղպաջուն ջրեր:
Վարար ջրերի գոչգոչյուն: – Ժպտուն աղջիկ:
Ալիքի ճողփյուն: – Սիրուն խաղալիք:
Ա շարքի բոլոր բառերը գրված են յու-ով և գոյական են, իսկ Բ շարքինը գրված է ու-ով և ածական է։
3. Կետերը փոխարինի՛ր հնչյուն, թնդյուն, շառաչյուն գոյականներից և հնչուն, թնդուն, շառաչուն ածականներից մեկով:
Իմ մանկության օրերին հորդահոս ու շառաչուն գետ եմ տեսել:
Լեռներում միայն թնդուն արձագանքը մնաց:
Ուշադիր լսում էի քո երգի ամեն մի հնչյունը:
Մանկան հնչուն ծիծաղը վարակեց մեծերին:
Այդ մարտի թնդյունը լսվում էր բավական հեռվում:
Ինձ կանչեց-բերեց մեր գետի շառաչյունը: