Posted in Մայրենի 6

Դասարանական Աշղատանք

1. Կետերի փոխարեն գրի՛ր ուն կամ յուն ածանցը:

Քամին խաղում էր պաղպաջուն ալիքների հետ:

Դողդոջուն ձայնը մատնեց, որ վախենում է:

Թվում էր, թե հարսի շրշուն զգեստով աղջիկը քույրս չէ:

Սիրով էր տանում հիվանդի քրթմնջյունն ու բողոքը:

Ջրի ճողփյուն լսվեց. ուրեմն մոտեցել ենք:

Դալար սաղարթի սոսափյունը խաղաղություն էր բերում:

Մոտիկից լսվող ճարճատյունն անակնկալի բերեց մեզ:

2. Տրված արմատներով այնպիսի բաղադրյալ (բարդ, ածանցավոր) բառեր կազմի՛ր, որ ցույց տան՝

ա) առարկա (գոյական),

բ) առարկայի հատկանիշ (ածական),

գ) գործողություն (բայ):

Քաջություն – քաջ – քաջանալ, վախ – վախկոտ- վախենալ, պարզ – պարզություն – պարզել, սառն – սառնություն – սառել:

3. Ընդգծված գոյականները փորձի՛ր հանել. ի՞նչ բառեր դուրս կգան նրանց հետ, ինչո՞ւ:

Սիրով էր պատմում:

 ընկերոջ մասին

Պայմանավորվել էինք հանդիպել:

քարի մոտ

Սիրում էր այդ կնոջը:

որդու նման

Ամեն ինչ անում էր:

որդու փոխարեն

Քնքուշ ու բարի սիրտ ունի:

չնայած կոպտությանը

Տունը լավ կահավորել է ու ամեն ինչ ունի:

բացի գրասեղանից

Կյանքը չի պատկերացնում:

առանց հեռուստացույցի

Leave a comment